به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سید محمد تقوی فرماندار شهرستان لنده، علی باغبان فرماندار شهرستان مارگون، و دکتر سیروس شاکری رئیس دانشگاه پیام نور استان، روز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ با حضور در مرکز رشد جامع یاسوج از ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و فعالیت‌های واحدهای فناور و شرکت‌های مستقر در این مرکز بازدید کردند.

در ادامه، نشست هم‌اندیشی با حضور دکتر سید نصراله افتخاری، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این نشست، ظرفیت‌های همکاری مشترک در حوزه فناوری و نوآوری، توسعه اقتصاد دیجیتال، حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و نقش این مجموعه‌ها در توسعه اقتصادی و اشتغال‌آفرینی استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

حاضران ضمن تأکید بر اهمیت تقویت زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان، بر توسعه تعاملات میان دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی و دانشگاهی و شرکت‌های فناور به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مسیر پیشرفت و توسعه استان تأکید کردند.

در پایان این نشست، بر فراهم‌سازی زمینه‌های همکاری مشترک برای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در شهرستان‌های لنده و مارگون تأکید شد و مقرر گردید از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از شرکت‌های فناور، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار در منطقه بهره‌گیری شود.