رسانه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت دارند و از این ظرفیت بایستی در جهت افزایش روحیه کارآفرینی در جامعه بهره برد. این جملات ، بخشی از سخنان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی  ایران ( ایرنا) بود که در جمع فناوران مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بیان شد.

دکتر سید ضیا هاشمی با اشاره به خاطرات خود در زمان تصدی سرپرستی وزارت علوم گفت: سرعت رشد پارک های علم و فناوری و مراکز رشد در دولت تدبیر و امید ستودنی است و این مساله نشان دهنده اولویت های اساسی دولت در بخش اشتغال و کار آفرینی است. وی محیط های با انگیزه و پرنشاط را از ضروریات مجامع علمی و پژوهشی دانست و پارک های علم و فناوری را محیط هایی پرامید و با انگیزه دانست.

دکتر سید ضیا هاشمی از قدرت رسانه در فرهنگ سازی گفت و اظهار داشت: رسانه ها میتوانند سلایق و عادات فرهنگی را بهبود بخشند حال آنکه در حوزه کارافرینی و فناوری نقشی دو چندان و موثرتر خواهند داشت.

وی توسعه فعالیت های پارک علم و فناوری استان را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: مشاهده جوانان خوش رو و باهوش و پر انرژی در این محیط ، خستگی را از تن انسان در می آورد و ما را به نتیجه بخش بودن تلاش ها در زمان تصدی وزارت علوم دلگرم میکند.مدیرعامل ایرنا با اعلام آمادگی ایرنا برای پوشش همه فعالیت های سازنده پارک علم و فناوری افزود: تعامل دو سویه شما و رسانه های ملی و جمعی به افزایش مخاطبین و اگاه سازی جامعه کمک بزرگی خواهد کرد.

در این نشست رییس پارک علم و فناوری استان با ارائه گزارش کوتاهی از نحوه شکل گیری و وضعیت موجود پارک، از زحمات دکتر سید ضیا هاشمی در زمان تصدی سرپرستی وزارت علوم و نقش آفرینی در تاسیس پارک استان تقدیر کرد. در حاشیه این نشست فناوران مستقر در پارک نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند.