رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد  در نشست واحدهای فناور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شرکت های فناور و زیر مجموعه پارک در حوزه اقتصاد مقاومتی در حال دفاع و فعالیت هستند و به نظر می‌رسد که سالهای آینده سالهای جنگ فناوری است و باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم.
هاشمی در خصوص اهداف و وظایف پارک‌ها گفت: پارک‌های علم و فناوری حلقه مفقوده میان صنعت و دانشگاه هستند.
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:وی افزود: 263 نفر بصورت پاره وقت و تمام وقت در این پارک مشغول به کار هستند.
وی گفت: بالغ بر 100 شرکت درخواست استقرار در پارک داد ه اند که 29 شرکت پذیرفته شدند.
هاشمی بیان کرد: جلسات و برنامه‌های مشاوره‌ای ما در دوره کنونی کرونایی بصورت ویدئوکنفرانفرسی ادامه پیدا می‌کند.
وی افزود: در سال اول تأسیس، شرکت‌های ما 3 میلیارد و 700 میلیون تومان فروش داشتند، سال 98، 9 میلیارد تومان فروش داشتیم، بصورت تصاعدی این عدد افزایش پیدا خواهد کرد.
هاشمی گفت: 12 برابر تسهیلاتی که پارک به شرکت‌ها داده است، شرکت‌های ما فروش داشته‌اند و نکته مهم این است که 70 درصد این تسهیلات برگشته است.
هاشمی اظهار کرد: فضایی که پارک در اختیار دارد 6 هکتار است، برای اینکه پارک بتواند به درجه دو ارتقا پیدا کند حداقل 20 هکتار مورد نیاز است.
هاشمی افزود: در نمایشگاه‌ها شرکت‌ها به خوبی خود را عرضه می‌کنند، نمونه‌اش قرارداد 7 میلیاردی بود که یکی از شرکت‌ها در نمایشگاه اخیر منعقد کرد، در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران توانستیم رتبه غرفه برتر را بدست بیاوریم.
هاشمی اظهار کرد: با توافق نامه‌هایی که با برخی از پارک‌های کشور داشتیم، شرکت‌های ما می‌توانند  از ظرفیت این پارک‌ها، از جمله پارک‌های دانشگاه تهران و پارک شریف  استفاده کنند.
هاشمی گفت: مقدمات لازم برای پارک دهدشت فراهم شده، زیرساخت‌های اولیه برای پارک دهدشت از اعتبارات پارک علم و فناوری استان خریداری شد، یک طبقه از دانشگاه آزاد دهدشت به واحد دهدشت اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به معارضات سوله سرابتاوه از استاندار خواست به موضوع ورود کرده تا مشکل هر چه سریعتر حل شود.
هاشمی اشاره ای به 80 هکتار زمین زیر دانشگاه یاسوج با کاربری آموزشی کرد و افزود: این  زمین بهترین فضا برای توسعه پارک و فناوری است، و حتی اگر در ابتدا 5 هکتار از این زمین در اختیار قرار بگیرد بسیار برای پارک کمک کننده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمدیادآوری کرد: توسعه فضاهای فیزیکی برای پارک اهمیت و ضرورت زیادی دارد و اشاره ای هم به ساختمانی در کنار رودخانه بشار کرد که در ابتدا با کاربری‌پارک علم و فناوری کودک و نوجوان طراحی و ساخته شده اما در حال حاضر بدون استفاده رها شده است.
وی گفت: به رغم پیگیری های انجام شده آموزش و پرورش این ظرفیت را در اختیار پارک قرار نداده است، در حالی که  این ساختمان جذابیت‌های خوبی برای دانش آموزان و کودک و نوجوان دارد و با هزینه کمی می‌توان از این ظرفیت برای توسعه فرهنگی پارک‌ها استفاده کرد.