رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: فضاهای زیرساختی پارک علم و فناوری این استان در سالهای اخیر رشد سه برابری داشته اما همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی اظهار داشت: سوله ‌ای در بلوار کشاورز یاسوج به پارک علم و فناوری اختصاص یافته، اما هنوز بخشی از آن در اختیار استانداری استان است که همین مساله روند بهره برداری از این سوله را عملا غیرممکن کرده است.
دکترهاشمی افزود: برخی مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بدهی آب و برق ساختمان هایی است که در سنوات گذشته در اختیار سایر نهادها بوده و انتظار داریم با تعامل بین سازمانی و به زودی برطرف شوند.
وی بیان کرد: قطعی مکرر و کاهش فشار آب در مجتمع فناوری پارک علم و فناوری واقع در منطقه سرآبتاوه، مشکلات متعددی را برای واحدهای فناور مستقر ایجاد کرده است.
دکتر هاشمی عنوان کرد: علیرغم همکاری متعهدانه و دلسوزانه سازمان های ذیربط از جمله محیط زیست و صمت، اما متاسفانه کسب مجوزهای زیست محیطی و تولیدی در حوزه فناوری نیز شرکتهای دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد را دچار مشکلاتی کرده است.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به کمک پارک علم و فناوری بیایند ،زیرا این پارک نوپا بوده و به همراهی مسئولان استان نیاز دارد.
دکتر هاشمی گفت: امیدواریم در هفته بسیج امسال (29 آبان ماه تا پنجم آذرماه) مرکز رشد مشترک  شهرستان دنا با کمک بسیجیان راه اندازی شود.در این نشست نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.