رئیس پارک علم و فناوری  استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته پژوهش و فناوری امسال  رویدادهای متفاوتی نظیر استارت آپ ویکند تولیدات فضای مجازی،کارگاههای آموزشی و افتتاح نمایشگاه‌ مجازی  و دایمی انجام شد.
دکتر هاشمی افزود: امسال ۸ شرکت پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و و فناوری تهران شرکت کردند.

 وی به مهمترین رویداد این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: حضور فناوران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار کشوری مهمترین رویداد این هفته بود که امسال از سال‌های گذشته پررنگ‌تر حضور پیدا کردیم.
هاشمی همچنین اضافه کرد: اگر در سال ۹۷ فقط یک غرفه ۱۲ متری در این نمایشگاه  داشتیم،امسال بالغ بر ۱۲۰ مترمربع فضای پژوهشگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بود که برای سومین دوره متوالی در این نمایشگاه شرکت می‌کردند.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از سه برابر شدن غرفه‌های کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه  خبر داد وگفت: دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان ما در این نمایشگاه به خوبی به نمایش گذاشته شده و قراردادهای قابل قبولی هم منعقد شد.
هاشمی افزود: در این نمایشگاه یکی از فناوران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش فناوری‌های نوظهور حضور موفقی داشت که با یکی از شرکت‌های بزرگ قراردادهای خوبی منعقد کرد و با کسانی که نیازهای فناورانه قابل توجهی داشتند آشنا و مذاکرات خوبی صورت گرفت.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برپایی نمایشگاه سه بعدی و مجازی خبر داد و گفت: فناوران مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند نوآوری‌های خودشان را در این نمایشگاه عرضه کنند و علاقه‌مندان در هر زمانی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.



دکتر هاشمی (4.52 مگابایت)