فناوران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ، فناوری و فن بازار کشور خوش درخشیدند و غرفه پارک علم و فناوری استان دراین نمایشگاه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد،   غرفه این سازمان در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی،فناوری و فن بازار کشور برتر شد. رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: ظاهر غرفه تنها یکی از شاخص های انتخاب غرفه برتر است و شاخص های مهمتری هم ملاک انتخاب غرفه برتر هستند.
سید شمس الدین هاشمی افزود: میزان استقبال بازدیدکنندگان تخصصی از غرفه، سطح علمی شرکت های حاضر در غرفه، کیفیت و سطح محصول تولیدی، تقاضا برای همکاریهای مشترک نیز از جمله شاخص های مقایسه غرفه ها و انتخاب برترین ها است.

وی ادامه داد: یکصد غرفه دانشگاهی، پارکی و وزارتخانه ای در نمایشگاه حضور داشتند که  پارک علم و فناوری از این استان با هشت شرکت در نمایشگاه حضور یافت.به گفته هاشمی: تعداد شرکت های استانی متقاضی برای حضور در نمایشگاه زیاد بود اما از میان آنها، شرکتهایی که محصول آماده تجاری سازی داشتند انتخاب شدند که نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشتند.وی اذعان داشت: همگی این شرکت ها نخستین حضور نمایشگاهی ملی خود را تجربه کردند.رییس پارک علم و فناوری همچنین از انعقاد چند تفاهم نامه همکاری با وزارتخانه ها و سایر پارک های علم و فناوری خبر داد.



نمایشگاه تهران (16.73 مگابایت)