سرهنگ ناصر صالحی، رییس بسیج سازندگی استان با حضور در پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد با دکتر هاشمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که به میزبانی رییس پارک علم و فناوری استان برگزار شد، بر تقویت همکاری‌های مشترک دو طرفه در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و شعار سال تاکید شد. دکتر هاشمی در این جلسه با بیان نقش مؤثر پارک علم و فناوری در توسعه استان به بیان چگونگی شکل‌گیری پارک پرداخت و اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۷ شرکت دانش بنیان و خلاق در پارک علم و فناوری شکل‌گرفته است.
وی اذعان‌داشت: حدود ۴۰۰ فرصت شغلی نیز توسط شرکت‌ها و واحدهای فناور ایجاد شده‌است.
دکتر هاشمی اشتغال روستایی، اقتصاد دیجیتال، داروهای گیاهی، تجهیزات پزشکی، نیروگاه‌های خورشیدی، مدارس کسب‌وکار و تولید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی را از جمله نقاط عطف این همکاری مشترک در آینده‌ای نزدیک دانست. سرهنگ ناصر صالحی نیز با تبریک سال جدید بر تقویت و ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت و آشنا کردن عموم مردم با این حوزه تاکید کرد.
در پایان، رئیس بسیج سازندگی استان ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی از تغییرات خوب و بنیادین در حوزه فناوری استان اظهار امیدواری کرد: همکاری‌های مشترک دوسویه بتواند پنجره‌ای جدید در حوزه فناوری استان باز کند.