به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز یکشنبه (18 اردیبهشت ماه 1401) در دیدار صمیمی با  مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری،مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و   واحدهای فناور پای صحبت‌های آنها نشست و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

استاندار استان پس از اطلاع از ظرفیت های موجود در پارک علم و فناوری گفت: برنامه اصلیز ما در راستای شعار سال، حمایت تمام قد از شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور گفت: حمایت‌ها در استان از شرکت‌ها مستمر خواهد بود تا سایر واحدها تشویق به حضور در استان شوند.

وی بیان کرد: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که نیاز مند تسهیلات هستند به حوزه اقتصادی استانداری مراجعه کنند تا در اولویت پرداخت تسهیلات قرار گیرند و بلاشک شرکت‌هایی که دارای تجربه و توانایی بیشتری هستند بیشتر مورد حمایت خواهند بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از شرکت‌ها هم نیازی به تسهیلات ندارند و مشکلات و گرفتاری‌هایی با دستگاه‌ها دارند که به معاونت اقتصادی استانداری مراجعه کنند تا طی جلسه‌ای با حضور شرکت دانش‌بنیان و دستگاه‌ها مشکلات آنها رفع شود.ضمن اینکه کارهای برون‌ استانی شرکت‌ها برای اینکه سریعتر به نتیجه برسد از طریق معاونت اقتصادی استانداری پیگیری شود.

احمدزاده با تاکید بر حل مشکلات به صورت میدانی گفت: جلسات به طور کارشناسی تشکیل و پس از بررسی موانع، مشکلات و خواسته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران حل شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از معاون اقتصادی خود خواست واحدی را در استانداری   تشکیل و خواسته‌های واحدهای دانش‌بنیان‌ به صورت تخصصی دنبال شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فناوران با بیان اینکه اگر با مشکلی مواجه شدید فوری به ما مراجعه کنید تا به شما کمک کنیم، افزود: چطوراز ظرفیت واحد فناور این استان که اقدام به تهیه نهاده‌های کشاورزی ارگانیک می‌کند و از اتحادیه اروپا نیز دعوت‌نامه دارد بهره نبرده ایم و مشخص است ما قدر چنین ظرفیتی را نمی‌دانیم که تاسف‌بار است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه بخشی از فناوران ما را بانوان تشکیل می‌دهند گفت: اینکه بانوان حس کنند می‌توانند کار دانش‌بنیان راه‌اندازی و  اشتغال ایجاد کنند باعث خوشحالی است.

احمدزاده یادآور شد: تلاش کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان  محقق شود.

در این جلسه مسئولان واحدهای فناور و دانش‌بنیان به بیان مشکلات و خواسته‌های خود از مقام ارشد استان پرداختند که استاندار از معاون اقتصادی خواست مشکلات آنها تا پایان هفته حل شود.

احمدزاده بیان کرد: جلسات دیگری با شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل و برنامه‌های آنها تا حصول نتیجه پیگیری شود.

همچنین مشکل فضای مرکز رشد دهدشت به دستور مستقیم استاندار و تماس تلفنی معاون  استاندار با سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان رفع شد. مدت دو سال بود اداره کل ورزش و جوانان حاضر به همکاری برای واگذاری یک ساختمان بلااستفاده نبود.



نشست استاندار با مدیران شرکت های دانش بنیان (3.98 مگابایت)