جلسه معارفه داخلی رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد برگزار شد. در این آیین که با حضور معاونین پژوهشی دانشگاه‌ها ، مدیران مراکز رشد، مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد، در خصوص مباحث پیش روی پارک علم و فناوری بحث و تبادل نظر شد. دکتر اکوانی رییس بنیاد نخبگان استان با برشمردن ضعف‌های اقتصاد دانش بنیان استان اظهار داشت: سطح پایین فناوری استان نهادهای متولی را در تخصیص منابع با مشکل مواجه کرده‌است. وی نقص زنجیره اکوسیستم فناوری در استان و بی‌توجهی به علوم انسانی را از مشکلات دیگر این حوزه دانست. رییس بنیاد نخبگان استان با مهم دانستن راه‌اندازی کارخانه‌های نوآوری و خانه‌های خلاق در استان گفت: هم‌سویی بیشتری در نهادهای مؤثر زیست‌بوم فناوری بایستی به وجود آید. دکتر اکوانی خانه‌های خلاق را پیونددهنده خانواده‌ها و نهادهای دولتی از جمله آموزش‌وپرورش دانست و اظهار داشت: شکل‌دهی فرهنگ صحیح نوآوری و پرورش روحیه کارآفرینی در خانه های خلاق رخ خواهد داد. مدیر عامل شرکت دانش بنیان زیست گرده‌افشان دنا که فناور برتر ملی سال ۹۵ نیز بوده‌است با بیان برخی از فرصت‌های پیش روی پارک علم و فناوری خواستار افزایش زیرساخت‌ها در پارک علم و فناوری برای سال‌های آینده شد. دکتر علیرضا منفرد شفاف‌سازی مالی را عامل مهمی در موفقیت سازمان‌ها دانست و خواستار حمایت‌های مالی بیشتر از فناوران شد. مدیرعامل شرکت دانش بنیان گسترش کاربرد فناوری نیز از ایجاد یک مرکز آموزش مهارت محور در آینده‌ای نه‌چندان دور خبر داد. وی خواستار حمایت از ایجاد قطب الکترونیک و کامپیوتر در استان شد.

 شهریار جمالی مسئول راه‌اندازی مرکز رشد کهگیلویه نیز ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش بنیان در جهت استفاده از توان سایر دستگاه‌های اجرایی را عامل مهم و پیشر‌ان در توسعه پارک دانست. مهرداد جعفری فناور دیگری بود که صحبت کرد. وی پرهیز از مسائل سیاسی، غیرعلمی و تنش‌زا را عامل تفکیک فضاهای فناورانه از سایر فضاها قلمداد کرد و از زحمات و پیگیری‌های دکتر هاشمی رییس پیشین در راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان تقدیر نمود. معاون پژوهش سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی نیز از توان علمی این سازمان در مسیر همراهی با اهداف دانش بنیان پارک علم و فناوری گفت و اذعان‌داشت: زیرساخت‌های خوبی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی وجود دارد که قادریم در مسیر تعامل و همکاری در اختیار پارک علم و فناوری قرار دهیم. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج نیز با تبریک انتصاب ریاست پارک علم و فناوری به دکتر محسن فرزین، به‌روز کردن تفاهم‌نامه‌های مشترک همکاری دانشگاه یاسوج و پارک علم و فناوری را خواستار شد. دکتر الهامی فر از وجود 25 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه یاسوج خبر داد.سخنران پایانی این نشست رییس پارک علم و فناوری بود. دکتر محسن فرزین با اشاره به تدوین برنامه ۴ ساله خود برای توسعه پارک اظهار داشت: هیچ‌گونه تبعیضی در خدمات‌رسانی به جامعه مخاطبین پارک وجود نخواهد داشت. وی ازوجود دیوار شیشه‌ای در مدیریت پارک سخن گفت. رییس جدید پارک علم و فناوری همچنین اضافه کرد: به‌دنبال شکفتن واحدهای فناور باشیم و نه شکستن ایشان و این امر میسر نیست مگر در ایجاد ارتباط مستمر، مفید و پایدار با فناوران.

 دکتر فرزین گفت: نقطه به نقطه استان برایم مهم است و در اعمال مدیریت پارک از سیاست‌زدگی پرهیز می‌کنم چون فضای مقدس علم و فناوری هیچ سنخیتی با سیاست ندارد. وی همچنین از راه‌اندازی دهکده کشاورزی و منابع طبیعی خبر داد. بازنگری در ساختار تشکیلاتی، سعی در جذب نخبگان و ارتباط مؤثر با نهادهای همسو از دیگر مسائل مطرح‌شده توسط دکتر فرزین بود.