نمایشگاه نمانام های دانش بنیان روستایی به همراه سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران، از دوازدهم تا چهاردهم تیرماه در محل مصلی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه، دو شرکت دانش بنیان از استان در غرفه پارک علم و فناوری استان به معرفی محصولات خود پرداختند.

شرکت دانش بنیان ارمغان سلامت زاگرس در زمینه گیاهان دارویی و شرکت دانش بنیان زیست گرده افشان دنا  در زمینه پرورش زنبورهای خاص گلخانه ای فعالیت داشته که در این نمایشگاه با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان مواجه شدند.

 به نقل از حسین خلیلی، نماینده پارک علم و فناوری استان در نمایشگاه نمانام های دانش بنیان روستایی ایران، طی این نمایشگاه مدیران و نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی از غرفه پارک بازدید کرده و با دو شرکت دانش بنیان استان  مذاکرات مثبتی داشته اند.

همچنین دیودیده مدیرکل توسعه روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن بازدید از غرفه پارک علم و فناوری استان و تقدیر از فعالیت شرکت های دانش بنیان استان، ابراز امیدواری کردند که به با اهتمام استانداری و تعامل دستگاه های اجرایی استان، زیرساخت ها و امکانات لازم برای فعالیت شرکت های دانش بنیان استان توسعه یابد.

از نکات مهم این نمایشگاه، بازدید جمالی معاون توسعه وزارت کشور، بکایی قائم مقام وزیر کشور و قربانی معاون امور دهیاری ها از غرفه پارک علم و فناوری استان بود. طی این بازدیدها، هر دو شرکت دانش بنیان استان مورد توجه مسئولین و هیئت های همراه قرار گرفتند. همچنین توضیحات لازم در خصوص فعالیت های پارک علم و فناوری استان و نیازهای رشد و توسعه آن از سوی نماینده پارک به مسئولین ارائه شد.