به‌گزارش روابط‌ عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، نشست مشترک پارک علم و فناوری و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.
 در این نشست، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، منابع طبیعی و شیلات بر همکاری این دو سازمان تاکید کرد.

 دکتر محسن فرزین با اشاره به مشکلات و چالش‌های موجود حوزه کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: تاکنون از ظرفیت پارک علم و فناوری به‌ منظور شناسایی و رفع این مشکلات استفاده نشده‌است.

 رییس پارک علم و فناوری استان همچنین وجود یک مرکز رشد مشترک و کاربردی در این حوزه را ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد با توجه به دغدغه‌ ی خاص مقام‌ معظم رهبری در خصوص حرکت به سمت اقتصاد و کشاورزی دانش بنیان این مرکز با شتاب بیشتری راه‌اندازی شود.

 دکتر کشاورز مدیر مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز زیرساخت‌های این مرکز را برای همکاری با پارک علم و فناوری مهیا دانست و افزود: یک  شرکت دانش بنیان در مرکز امامزاده جعفر گچساران وجود دارد که به‌ دنبال افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان در این مرکز هستیم.

هم اکنون 12 شرکت دانش بنیان و بالغ بر 60 واحد فناور در پارک علم و فناوری مشغول به فعالیت هستند.