به‌گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری از گچساران، دکتر محسن فرزین با حضور در سایت امامزاده جعفر مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی در شهر گچساران، از امکانات و زیرساخت‌های موجود این مجموعه بازدید کرد.

رئیس پارک علم و فناوری در حاشیه این بازدید گفت: آغاز همکاری‌های مشترک دو سازمان پارک و مرکز تحقیقات، منوط به تامین زیرساخت‌های مناسب و مفید است که به‌نظر می‌رسد مجموعه سایت امامزاده جعفر گچساران قابلیت‌های خوبی دارد.

وی همچنین با حضور در شهرک صنعتی گچساران از پروژه عصاره گیری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی بازدید کرد. به‌گفته مدیر این طرح، جهاد دانشگاهی متولی اجرای این طرح بوده و قرار است از عصاره گیاهان دارویی در ساخت آفت‌کش‌های گیاهی استفاده شود.

دکتر فرزین جهاد دانشگاهی را سازمانی با ظرفیت‌های متنوع خواند و اظهار امیدواری کرد: گام‌های بهتری در همکاری دو مجموعه برداشته شود. رییس پارک علم و فناوری استان، همچنین از مرکز جامع رشد گچساران وابسته به پارک علم و فناوری نیز بازدید کرد. دکتر فرزین ضمن دیدار با فناوران، از روند پیگیری مشکلات این مرکز اطلاع حاصل کرد.


در پایان این بازدید ها نوبت به ساختمان تپه آفتابگردان رسید. ساختمانی که با پیگیری‌های مستمر مسوولین پارک و تعهدات پیمانکار، قرار شد تا پایان تابستان آمادگی پذیرش تعدادی از فناوران را داشته باشد.