به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، در این نشست از فرناز حسن زاده رتبه یک رشته تجربی کشور، کیارش شیخی رتبه یک منطقه ۳ و ۲۴ کشوری، دنیا دیانتی پور رتبه 8 منطقه 3 و 35 کشوری، پارمیس بانشی رتبه ۱۰ منطقه ۳ و ۵۵ کشوری به همراه خانواده هایشان تجلیل شد.
دکتر رحیمی معاون پارک علم و فناوری استان در این نشست گفت: به نوبه خود از زحمات عزیزان تشکر می کنم و موجب افتخار است که هم استانی های عزیز من مایه مباهات استان شده اند و موجب افتخاری شده اند که در جنوب کشور بی نظیر بود.
میهمانان این نشست ضمن تقدیر از پارک علم و فناوری استان و تجلیل درخور از نخبگان کنکور، خواستار توجه مسئولان استانی به ظرفیت های علمی استان شدند.
کاظم حسن زاده پدر فرناز حسن زاده گفت: مسئولان باید از ظرفیت و توان علمی برگزیدگان کنکور به خوبی استفاده کنند تا این افراد در آینده برای استان و کشور در عرصه های مختلف نقش آفرینی داشته باشند.
پارمیس بانشی گفت: قطعا سال های آینده، شاهد کسب رتبه های بهتری خواهیم بود، زیرا دانش آموزان به دنبال الگوهایی در میان اطرافیان خود هستند تا بتوانند به رتبه های برتر کنکور دست یابند. این اتفاق مبارک با وجود کسب رتبه یک کشوری توسط فرناز حسن زاده در استان ما افتاده است.
دکتر فرزین، رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور رتبه های برتر کنکور و خانواده هایشان گفت: تلاش و همت ستودنی شما در کسب رتبه های برتر مایه غرور و افتخار استان است.
این عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج اظهار کرد: شما در میدان رقابت کنکور پیروزی بزرگی کسب کردید، اما موفقیت در زندگی روندی طولانی دارد. مسیری طولانی پیش رویتان است و بار سنگینی را بر دوش دارید.
رئیس پارک علم و فناوری استان با اظهار اینکه بیش از هر زمانی پدیده فرار نخبگان در کشور مطرح شده است، گفت: با وجود اینکه در کشور برای تربیت و پرورش نخبگان هزینه صرف میشود، اما متاسفانه از ظرفیت واقعی و علمی ایشان در درون کشور بهره لازم برده نمیشود وکشورهایی که برای جوانان ما هیچ هزینه ای نکرده اند، از انرژی و توان علمی آنها نهایت استفاده را می برند که جذب نخبگان وظیفه و رسالت همه مسوولان است.
دکتر فرزین ادامه داد: شما در بهترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل خواهید شد وامیدوارم  مشکلات استان ما به دست شما عزیزان حل شود.
وی با بیان اینکه «بعد از دانشگاه، پارک علم و فناوری استان از حضور شما در این مجموعه استقبال خواهد کرد» گفت: پارک علم و فناوری مجموعه ای توانمند در حوزه علوم امروزی است و می تواند در مقاطع بالاتر علمی جاذبه های خوبی برای شما داشته باشد. 
دکتر فرزین عنوان کرد: امیدوارم روزی شما در جایگاه های مختلف مدیریتی استان حضور پیدا کنید.
رئیس پارک علم و فناوری استان با اظهار اینکه « اساس فعالیت مجموعه هایی مثل پارک علم و فناوری بر مدار حمایت از نخبگان است»، گفت: این انتظار وجود دارد که نخبگان ما در کنار فعالیت هایی چون طبابت به دنبال تالیف،پژوهش و ثبت ایده ها و اختراعات باشند تا روح فرهیختگی همچنان در جامعه جاری و ساری باشد.