به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری استان کهگیلویه وبویراحمد، دانشگاه پیام نور استان میزبان هیات رئیسه و مدیران پارک بود.

افزایش تعاملات،ایجاد مراکز رشد و بهره مندی از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی هر دو سازمان از جمله مسائل طرح شده در این نشست بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در ابتدای این نشست اظهار داشت : دانشگاه پیام نور زیر ساخت های کافی و لازم جهت حضور فعال در اکوسیستم فناوری استان را داراست.

دکتر ارسلان بی نیاز با اشاره به وجود آزمایشگاه های مجهز در دانشگاه پیام نور، خواستار بازدید هیئت رئیسه پارک از امکانات دانشگاه پیام نور شد.

وی راه اندازی مرکز رشد مشترک را خواستار شد و اذعان داشت:وجود زیرساخت های لازم در دانشگاه پیام نور وسابقه همکاری دو سازمان ما را در انعقاد تفاهم نامه و شروع همکاری های جدید مصمم تر خواهد کرد

رئیس پارک علم وفناوری استان نیز در این نشست بر ضرورت همکاری های مشترک دانشگاه ها و پارک علم وفناوری تاکید کرد.دکترمحسن فرزین گفت:هم راستایی پارک و دانشگاه حائز اهمیت است.وی در خصوص راه اندازی مرکز رشد مشترک اظهار  داشت:با توجه به پتانسیل خوب دانشگاه پیام نور،با هدایت و نظارت پارک میتوان مراکز رشد دهدشت و یاسوج را راه اندازی نمود.وی یکی از مشکلات پارک علم وفناوری را تامین فضای فیزیکی دانست و گفت:هدف توسعه نوآوری و فناوری حل مشکلات است و در این مسیر همه نهادها و دستگاه های متولی مسئول هستند.

در پایان این نشست مقرر شد تور فناوری اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور با همکاری پارک علم وفناوری برگزار شود.