به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد،معاون فضای مجازی صداوسیمای استان با حضور در این سازمان،با معاون فناوری و نوآوری پارک دیدارکرد.

در این دیدار سید باقر قادری،معاون فضای مجازی شبکه استانی دنا با اشاره به ظرفیت های پارک علم و فناوری در حوزه های مختلف بر تقویت همکاری ها تاکید کرد.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان نیز ترویج فرهنگ نوآوری و خلاقیت و ایده پردازی در بین جوانان استان را مهم قلمداد کرد و افزود:ماموریت و رسالت پارک علم و فناوری کمک به اقتصاد،اشتغال و کارآفرینی از مسیر جذب فناوران و شرکت های دانش بنیان است.

دکتر روح الله رحیمی  نقش رسانه ها و به ویژه صداوسیما را در این مسیر حایز اهمیت دانست و اظهار داشت:رسانه ها در تولید و زایش فرهنگ در جامعه نقش کلیدی دارند و همدلی و هم سویی رادیو و تلویزیون در شکل گیری فرهنگ کار و ایجاد انگیزه در جوانان و دانش آموختگان خواسته متولیان حوزه فناوری استان است.

وی شناساندن رسالت واقعی پارک به مردم و مسوولین را دغدغه ای مهم و فرهنگی دانست.در این نشست مقرر شد همکاری های مشترک تولیدی و اطلاع رسانی بیش از گذشته تقویت شود.