به گزارش پارک علم و فناوری استان، آیین افتتاحیه دفتر استانداردسازی در مجموعه پارک علم و فناوری با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل اداره استاندارد استان برگزار شد.

 مدیرکل اداره استاندارد استان در این آیین افتتاحیه گفت: امروز دفتر استانداردسازی در مجموعه پارک علم و قناوری استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

رحمتی خاطرنشان کرد: قبل از این، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل استاندارد استان و پارک علم و فناوری منعقد شده که بر اساس مفاد آن این دفتر افتتاح شد.

مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: هدف ایجاد تعامل بیشتر بین شرکت های دانش بنیان و اداره استاندارد است تا منجر به صدور پروانه های دانش نماد برای شرکت های دانش بنیان استان شود.

رحمتی گفت: آموزش های لازم به شرکت های دانش بنیان و مجموعه پارک ارائه خواهد شد تا روند آسانی برای اخذ پروانه دانش نماد داشته باشیم.

رییس پارک علم و فناوری نیز در این آیین اظهار داشت: به دنبال اثربخشی پارک علم و فناوری هستیم و تلاش میکنیم حمایت های پارک بصورت عینی و ملموس دیده شود.

فرزین در پایان تاکید کرد:از امروز شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک میتوانند اطلاعات بیشتری در خصوص استانداردسازی کالاها دریافت نمایند.