به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری نشست هم ­اندیشی و امضای تفاهم ­نامه همکاری میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  در این نشست، طرفین در خصوص زمینه­ ها و ظرفیت­ های همکاری و تعامل گفتگو داشتند.

بر پایه این گزارش، نمایندگان بنیاد برکت در این نشست با هیات رییسه پارک علم و فناوری استان  به تبادل نظر در امور مختلف فناوری و نوآوری پرداختند. تاکید بر ضرورت حمایت از توسعه زیست­ بوم کارآفرینی، فناوری و نوآوری و همچنین توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان پرداختند.

 در این نشست، تفاهم ­نامه ­ای میان طرفین به منظور گسترش همکاری ­ها و حمایت از طرح ­ها و پروژه ­های فناورانه و دانش ­بنیان با محوریت پارک و حمایت بنیاد به امضا رسید.

معاون اشتغال در این نشست گفت:بنیاد برکت از جمله نهادهای انقلابی است که طی سالهای گذشته در حمایت از فعالیت­های کارآفرینی و طرح­های فناورانه نقش بسزایی در کشور ایفا نموده است.

 وی اظهار داشت:بنیاد برکت، تاکنون با پارک ­های مختلفی در کشور همکاری داشته و توجه ویژه ­ای به حمایت از فناوران و نوآوران مناطق محروم دارد.

نیازی افزود:استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مناطقی است که بنیاد برکت نسبت به حمایت از آن اهتمام خاصی دارد.

 دکتر فرزین،رییس پارک علم و فناوری با تاکید بر گسترش همکاری های دوجانبه افزود:بنیاد برکت در اجرای طرح تانا (توسعه و ارتقای زیست­ بوم نوآوری استان) با پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد همکاری خواهد کرد و آمادگی دارد تا ضمن حمایت از طرح­ها و ایده ­های برگزیده، در قراردادهای میان فناوران و نهادها سرمایه­ گذاری و مشارکت نماید.