به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه روز چهارشنبه (2 آذرماه 1401) با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
رئیس پارک علم و فناوری استان در این نشست گفت: مجموعه پارک علم و فناوری استان روحیه جهادی و عزم انقلابی دارد و تمام تلاشمان بر این است که بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب حمایت ویژه ای از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داشته باشیم.
دکتر محسن فرزین اظهار کرد: قطعا در این راه حمایت‌های معنوی شما در زمینه علم و فناوری راهگشا خواهد بود تا بتوانیم بهتر از قبل فعالیت داشته باشیم.
وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه پارک علم و فناوری گفت: 12 شرکت دانش‌بنیان در زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان هستند.

دکتر فرزین اظهار داشت: 70شرکت و واحد فناور در مجموعه پارک علم و فناوری مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، 15شرکت و واحد فناور در 5 ماه گذشته پذیرش شده اند.
وی با اشاره به پیش رو بودن هفته پژوهش در آذرماه گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت اقتصاد دانش‌بنیان، تلاش خواهیم کرد با حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و دستگاه‌های اجرایی، نمایشگاه هفته پژوهش را متفاوت تر از سال‌های گذشته و به بهترین شکل برای عموم مردم برگزارکنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: فناوری در بهره وری و تولید نقش زیادی دارد و اگر بتوانیم از علم روز در صنایع مختلف از جمله کشاورزی بهره مند شویم تولید نیز افزایش می‌یابد.
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی با اشاره به سختی‌های تولید و اشتغال زایی، اظهار کرد: افزایش تولید باید منجر به اشتغال زایی بیشتر شود و همواره باید برای ایجاد ارتباط میان نخبگان، دولتمردان و صنعت تلاش شود تا شاهد شکوفایی اقتصاد در کل کشور باشیم.
حجت الاسلام حسینی با مقایسه علوم گذشته و حال، خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور وابسته به علوم جدید است و باید این علوم را بدست آوریم تا بتوانیم جایگاه خود را به عنوان یک کشور مسلمان در کل دنیا ارتقا ببخشیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: فرزندان با استعداد و باغیرتی در این استان وجود دارد، و انتظار داریم با انگیزه کار و تلاش کنند، اگر فرزندان ما یک دهم کشورهایی مثل چین و ژاپن تلاش کنند به جایگاه‌های خیلی برتری نسبت به آنها می‌رسیم.