به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، امروز سه شنبه (۸ آذرماه ۱۴۰۱) دکتر محسن فرزین در این نشست گفت: پارک علم و فناوری، دبیر نمایشگاه هفته پژوهش است و با توجه به شعار سال قطعا این نمایشگاه باید با کیفیت بالاتری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: برای دسترسی بهتر و حضور عموم مردم، نمایشگاه در مصلی یاسوج و  در روزهای ۱۲ تا ۱۸ آذرماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برای ما مهمتر از هر چیزی حضور مردم و جوانان و دانش آموزان در نمایشگاه است، به دلیل اینکه اثرگذاری پژوهش و فناوری باید بر روی دانش اموزان و اقشار مختلف جامعه باشد.

دکتر محسن فرزین بیان کرد: اینکه سالهای آینده پژوهشگران و مدیرانی پرورش بیابند که تربیت علمی و مدیریتی آنها ریشه در یک بازدید از نمایشگاه پژوهش باشد اهمیت زیادی دارد و نمایشگاه‌ها در این صورت برای نسل های آینده اثرگذار خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال بعد از دو سال وقفه برگزار و دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و نوآوری به نمایش گذاشته می شود.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری گفت: محدودیت های مالی برای برگزاری نمایشگاه وجود دارد و این در حالی است که برای برگزاری نمایشگاه ردیف بودجه ای درنظرگرفته نشده و انتظار میرود دستگاه های اجرایی برای برگزاری این نمایشگاه همکاری داشته باشند.