رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان ۱۳ تا ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۱ در مصلای شهر یاسوج برپا خواهد شد.

 دکتر محسن فرزین عصر روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ در نشست با خبرنگاران افزود: سه روز از هفته پژوهش که از ۱۲ تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱ است به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان اختصاص داده می شود.

 وی اظهار کرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) یاسوج برپا می شود.

 رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ۶۶ غرفه شامل شرکت های دانش بنیان، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی استان برپا خواهد شد.

 دکتر فرزین تصریح کرد: علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات و دستاوردهای پژوهشی و فناوری در این نمایشگاه یکسری برنامه های جانبی نیز برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: برگزاری نشست انتقال تجارب شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری، کارگاه اصول جذب سرمایه گذار در زمینه فناوری و پژوهش و فن بازار، رویداد ارایه نیازهای فناورانه، رونمایی از محصولات دانش بنیان جدید، نشست هم اندیشی صنعت و پارک علم و فناوری، نشست حامیان دانش بنیان و فناوری و پژوهشی، نشست مستندسازی نیازهای فناوری و نشست تخصصی و مشاوره به علاقمندان حوزه دانش‌بنیان و فناوری از مهمترین برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

 رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تفاهم نامه ای سه جانبه بین پارک علم و فناوری، سپاه فتح و استانداری استان منعقد خواهد شد که تحقق این تفاهم نامه می تواند انقلابی در زمینه حوزه فناوری و دانش بنیان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کند.

 دکتر فرزین تاکید کرد: ۱۰ شرکت دانش بنیان از شهرستان گچساران و دو شرکت از شهرستان کهگیلویه در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

 وی بیان کرد: در پایان این نمایشگاه از غرفه های برتر تجلیل خواهد شد.