کارگاه آموزشی آشنایی با اکوسیستم نوآوری و فناوری (پارک علم و فناوری و مراکز رشد) به همت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و مرکز رشد واحد های فناور دهدشت برگزار شد. این کارگاه آموزشی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار گردید با استقبال فرهنگیان شهرستان کهگیلویه مواجه و قریب به ۲۵۰ نفر در آن ثبت نام نمودند. در این نشست تعاملی، جهت ترویج بیشتر و بهتر فرهنگ نوآوری و آشنایی جامعه ی فرهنگیان شهرستان، ابتدا به معرفی بازیگران مهم اکوسیستم نوآوری و فناوری خصوصا استارتاپ، پارک علم و فناوری و مرکز رشد پرداخته شد.  در ادامه خدمات پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز رشد واحدهای فناور دهدشت ارائه گردید. گفتنی است شهریار جمالی، نماینده ی پارک علم و فناوری ،به ارائه برنامه های پارک پرداخت. 

وی با اشاره به اهمیت این مرکز در حمایت از افراد صاحب ایده و نخبه شهرستان های چهارگانه اشاره کرد و با ارائه محصولات و خدمات شرکت های موفق در مرکز رشد واحد های فناور دهدشت، از فرهنگیان خواست سفیر مرکز رشد در جامعه باشند و افراد مستعد را به این مرکز هدایت نمایند.

جمالی اضافه کرد: امروز مرکز رشد به منظورحمایت از تمامی افراد صاحب ایده در شهرستان آمادگی لازم را داشته و  از ابتدای تبدیل شدن ایده به محصول و یا خدمت تا زمان تجاری سازی و تولید انبوه فناوران حمایت خواهند شد.

وی در پایان این کارگاه، ضمن تشکر از توجه آموزش و پرورش شهرستان و همکاری دانشگاه آزاد دهدشت، همت مدیریت جدید پارک علم و فناوری استان درتوسعه مرکز رشد دهدشت و افزایش شرکت های فناور و دانش بنیان در این شهرستان را ستودتی خواند و اذعان داشت: مرکز رشد دهدشت آماده ی حمایت از تمامی مخاطبین مربوطه در شهرستان ها کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده می باشد.