بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار 1401 با حضور دانشگاه‌ها ،پژوهشگاه‌ها ، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار شد، پارک علم و فناوری نیز حضور داشت. شرکت‌های بذرپژوهان امنیت، آریونت، هوشمند افزار باوی، الکتروطب آسیا، دارو پژوهان خامی و زیست فناور هامرز از طرف پارک استان در نمایشگاه شرکت کردند. رئیس پارک علم وفناوری استان در حاشیه این نمایشگاه گفت: معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای استان و افزایش ضریب سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری می‌تواند از دستاوردهای مثبت برگزاری این نمایشگاه‌ها باشد.

 دکتر فرزین با اشاره به رسالت پارک‌های علم و فناوری، برگزاری نمایشگاه را یکی از مأموریت‌های حمایتی پارک‌های علم و فناوری دانست و افزود: در طول برگزاری نمایشگاه معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مسئولین از غرفه استان بازدید کردند که مشاهده این توانمندی ها اثرات خوبی در آینده تعاملات خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد:تلاش و همت ما در مجموعه مدیریتی پارک علم و فناوری استان استفاده از همه ظرفیت های استان بدون در نظرگرفتن محدودیت های خاص و در همه سطوح است.