به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد دکتر محسن فرزین با حضور در شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این سازمان دیدار و گفتگو نمود. رئیس پارک علم و فناوری استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید، از ضرورت همکاری‌های متقابل گفت و اظهار داشت: آن‌چه که در تعاملات حوزه فناوری بیش‌از هر مسئله دیگری اهمیت دارد مفاهمه دقیق رسالت‌ها و مأموریت‌های پارک علم و فناوری در اکوسیستم فناوری و بین مسئولان و دستگاه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

 دکتر محسن فرزین با بیان اینکه نقطه قوت پارک علم و فناوری در نوآوری‌ها و کشف خلاقیت‌ها است اذعان داشت: بدون همکاری و همدلی سایر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مختلف این دستگاه‌ها ایجاد نوآوری و حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش و فناوری میسر نیست.

 رئیس پارک علم و فناوری و دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان استان با اشاره به برگزاری چندین نشست از این ستاد گفت: یکی از مصوبات نشست اخیر، ایجاد پردیس‌های فناوری و نوآوری با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند زمینه آغاز همکاری‌های مشترک را رقم بزند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز ضمن بیان تاریخچه‌ای از شکل‌گیری این سازمان اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی از ابتدای شکل‌گیری سازمان شهرک های صنعتی فعالیت در حوزه فناوری بوده‌است.

وی گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان  در حمایت از فناوران و شرکت های دانش بنیان پیشرو بوده بطوریکه هم اینک یک شرکت دانش بنیان پارکی و چند واحد فناور در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج مستقر شده اند.

 دکتر سهیل مرادی نژاد ایجاد 40 شهرک فناوری در کشور را از برنامه‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: در همین راستا تمایل داریم همکاری جدی و خوبی با پارک علم و فناوری داشته باشیم.

در این نشست معاونین شرکت شهرک های صنعتی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری و مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان نیز حضور داشتند.