مدیر امور مؤسسات، بازاریابی و تجاری سازی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تعداد شرکت‌ها و واحدهای فناور پذیرش شده در پارک استان خبر داد.

 حسین خلیلی در مصاحبه با روابط عمومی پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: در آذر و دی‌ماه 1401 دو جلسه شورای پارک و شورای مراکز رشد برگزار شد که پس‌از ارزیابی، 18 واحد و شرکت فناور به عضویت پارک درآمدند.

 وی اضافه کرد: برق و الکترونیک، فناوری انرژی، فناوری سلامت، کشاورزی، فناوری اطلاعات و صنایع خلاق و فرهنگی حوزه های جدیدی بودند که مورد پذیرش قرار گرفتند.

 خلیلی اظهار داشت: پنج شرکت پارکی و دوازده واحد فناور جهت استقرار در مراکز رشد پذیرش شدند که مجموعاً 81 شرکت تا کنون در پارک پذیرش شده اند.

 وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری تعداد شرکت‌ها و واحدهای فناور به 100 عدد برسد. مدیر امور مؤسسات و بازاریابی از انعقاد قرارداد های بازاریابی توسط کارگزار رسمی فن بازار ملی با شرکت‌های عضو پارک خبر داد و اذعان داشت: 38 شرکت عضو پارک به‌منظور تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان توسط کارگزار رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 وی در پایان از پذیرش 4 کارگزار تخصصی در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان ساخت: کارگزاران تخصصی در زمینه‌های تخصصی مالی، بازاریابی، ثبتی، برندسازی و تجاری‌سازی و امور حقوقی و قراردادها خواهند بود.



پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد (19.48 مگابایت)