در مراسمی با حضور دکتر عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور، دکتر روح الله رحیمی معاون فناوری و نوآوری  و دکتر حبیب الله چاره گانی معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری استان ، دفتر فناوری و نوآوری شاهد و ایثارگر استان در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان،در ابتدای این نشست معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری  استان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:امروز در همه حوزه ها به نگاه جهادی و مکتبی حاج قاسم سلیمانی احساس نیاز می‌شود. وی با اشاره به رشد خوب تعداد شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان در چند ماه اخیر اضافه کرد:در کنار افزایش کمی شرکت ها، شاخص های کیفی نیز رعایت شد و سعی کردیم کاملا جهادی و علمی تلاش شود.

دکتر روح الله رحیمی اذعان داشت:علیرغم اینکه آخرین پارک افتتاح شده بوده ایم و با چالش های فراوان در زمینه تامین زیرساخت مواجه هستیم، اما به سرعت در حال ساخت و تجهیز زیرساخت های مورد نیاز هستیم.

وی خانواده شاهد و ایثارگر را ارزشمند و عزیز خواند و خاطرنشان ساخت:انتظار داریم همکاری های مشترک فراتر از انعقاد تفاهم نامه و کاملا بصورت عینی و واقعی دنبال شود.

دکتر رحیمی وعده ایجاد خانه خلاق شاهد و ایثارگر در پارک علم و فناوری را امیدبخش و اثربخش خواند.

معاون پشتیبانی و توسعه پارک علم و فناوری استان نیز خدمت به جامعه ایثارگر و شاهد را موهبت الهی قلمداد کرد.

دکتر چاره گانی اظهار امیدواری کرد: این همکاری مشترک منشاء خدمات و برکات فراوان گردد.

بر پایه این گزارش مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر کشور نیز از برگزاری رویداد های کشوری شاهد و ایثارگر در حوزه استارت آپ ها خبر داد و افزود:همواره به فکر استفاده از چتر حمایتی پارک های علم و فناوری بودیم و ایده ایجاد خانه های خلاق شاهد و ایثارگر در همین راستاست.

دکتر عادل مهری ورنیاب با اشاره به سختی ها و مشکلات خانواده های ایثارگر اظهار داشت:با توجه به تفاهم نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت هایی که بتوانند از خانواده های ایثارگر به عنوان عضو اصلی و یا سهام دار استفاده کنند تسهیلات خوب و حمایت های ارزشمندی تعلق می‌گیرد.

وی شناسایی ظرفیت های شاهد و ایثارگر استان ها و تسهیل گری برای ثروت آفرینی ایده پردازان را هدف برگزاری رویدادهای استارت آپی دانست و خاطر نشان کرد :در تفاهم نامه مشترک بین بنیاد شهید و پارک علم و فناوری استان ها به دنبال منفعت دو سویه هستیم و امیدواریم در راستای اجرای این تفاهم نامه ها هم شرکت های پارکی و هم خانواده های معزز شاهد و ایثارگر منتفع شوند.