رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری استان، حوزه فناوری را متفاوت، جذاب و اثربخش تر از سایر حوزه‌ها دانست.

 دکتر روشنفکر‌،نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و روز زن و مادر به بانوان شاغل در پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: آن‌چه که احساس می‌کنم و به تجربه یافته‌ام هوش و استعداد بالای فرزندان این استان به نسبت جمعیت است.

 وی حضور فرزندان این استان در شهرهای خارج از استان را قابل تأمل و قابل‌توجه دانست و افزود: مایه بسی افتخار است که موفقیت بچه‌های استان را در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فناوری مشاهده می‌کنم. دکتر روشنفکراذعان داشت: بایستی تلاش شود تا با ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور موجبات رونق کسب‌وکار و تولید ثروت را فراهم نمایید.

 رئیس مجمع نمایندگان استان که در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری سخن می‌گفت افزود: از هیچ کوششی برای توسعه پارک  علم و فناوری استان دریغ نخواهم کرد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان در زمان اندک در پارک علم و  فناوری استان اظهار داشت: تلاش در زمینه بهبود و ترمیم بودجه پارک های علم و فناوری در دستور کار است.

وی اظهار امیدواری کرد به همت دانشگاه یاسوج و پارک علم و فناوری استان ،نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در استان برگزار شود.

در این نشست تعدادی از افراد حاضر در نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.