جلسه هم اندیشی و پیگیری به منظور تکمیل، تجهیز و راه اندازی مرکز رشد مشترک کشاورزی و منابع طبیعی (میان پارک علم و فناوری و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان)، با حضور رئیس پارک علم و فناوری و هیئت همراه، دکتر خزایی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و دکتر صالحی مدیر مرکز رشد مشترک کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

طی این جلسه، طرفین  بر لزوم تسریع و تسهیل در روند بهره برداری از مرکز رشد مشترک تاکید کرده و هریک برنامه ها و راهکارهای خود را در این خصوص عنوان کردند.  پیش تر و در هفته پژوهش سال جاری، تفاهم نامه همکاری میان پارک و مرکز تحقیقات با موضوع ایجاد مرکز رشد مشترک منعقد شده بود.

دکتر فرزین راه اندازی مرکز رشد مشترک کشاورزی و منابع طبیعی را نقطه عطفی در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی استان دانسته و بر ضرورت تسریع و پیگیری همه جانبه برای بهره برداری از این مرکز تاکید کرد.

دکتر خزایی نیز بر نهایی نمودن روند شکل گیری مرکز و تلاش برای بهره برداری و استقرار حداقل سه فناور حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در ابتدای سال آینده خبر داد. همچنین دکتر صالحی، ضمن تشریح فرایند طی شده برای اخذ مجوزهای لازم، ابزار امیدواری کردند که به زودی با هم افزایی نهادهای طرف تفاهنامه و مساعدت وزارت جهادکشاورزی و پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور، شاهد فعال سازی مرکز رشد مشترک باشیم.

همچنین در حاشیه این نشست و به مناسبت روز درختکاری و در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت در چهار سال که از منویات مقام معظم رهبری است،چند اصله نهال کاشته شد.