به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد نخستین رویداد انتقال تجربه به همت مرکز رشدواحدهای فناور دهدشت و با همکاری انجمن جوانان کارآفرین هفت گنبد برگزار شد.

بر پایه این گزارش روز دوشنبه 22 اسفندماه 1401 رویدادی با عنوان انتقال تجربه با حضور جمعی از چهره ­های موفق شهرستان کهگیلویه در حوزه ­های مختلف از جمله کارآفرینی، دانش­ بنیان، نوآوری و فناوری، ورزشی، محیط زیست، فرهنگی، هنری و آموزشی برگزار گردید. در این رویداد که مخاطبین آن جوانان، دانشجویان و فارغ­ التحصیلان دانشگاهی بودند، افراد موفق شهرستان در مدت زمان مشخصی به معرفی خود پرداختند و ازچالش­ها، فرصت­ها، موانع، اهداف بلند مدت و به طور کلی نقشه­ ی راه موفقیت خویش از ابتدا تاکنون صحبت کردند. رویداد مذکور در یک فضای صمیمانه و دوستانه بر پایه ­ی پرسش و پاسخ  برگزار گردید که در نوع خود منحصر بفرد بود.

در مقدمه ­ی این رویداد، گزارشی از عملکرد پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دهدشت توسط  آقای شهریار جمالی نماینده پارک استان در شهرستان کهگیلویه ارائه گردید. از مهمترین دستاوردهای این رویداد می­توان به معرفی خدمات پارک علم و فناوری و مرکز رشد دهدشت اشاره کرد. همچنین ایجاد انگیزه و تقویت اعتماد به نفس جوانان، الگو برداری از روش موفقیت سخنرانان رویداد و استفاده از تجارب این افراد در راه رسیدن به اهداف خصوصا اهداف کارافرینی نیز از دیگر دستاوردهای رویداد بود.