به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر محسن فرزین با حضور در مرکز صدا و سیمای استان با مدیرکل این مرکز دیدار و گفتگو نمود. بر پایه این گزارش در این دیدار بر اهمیت رسالت رسانه در ترویج، تبلیغ و توسعه فرهنگ فناوری و نوآوری تأکید شد.

 دکتر رئوف مدیرکل مرکز صداوسیمای استان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد روحیه ، انگیزه و امید در جامعه اظهار داشت: یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند در زمینه امید آفرینی اثربخش عمل کند حوزه فناوری و دانش بنیان است.

 وی با اعلام آمادگی برای استفاده از همه ظرفیت‌های مرکز صداوسیمای استان جهت کمک به حوزه‌های مرتبط با اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: کارهای خوب و نتایج ارزشمند بایستی گفته شود و مردم از این دستاوردها مطلع شوند.

 رئیس پارک علم و فناوری استان نیز در این نشست با اشاره به موفقیت‌های پارک علم و فناوری اذعان داشت: افزایش دو برابری واحدهای فناور و افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان از 9 به 14 حکایت از تلاش و پیگیری در این حوزه دارد.

 دکتر محسن فرزین رسانه را رکن اصلی توسعه در همه ابعاد دانست و افزود: کار پارک علم و فناوری ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با حوزه رسانه دارد و این فعالیت مشترک در استمرار و تکرار به بار خواهد نشست.

در پایان این دیدار، دکتر فرزین به راه اندازی اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج و اجرای طرح تانای استانی اشاره کرد و خواستار همکاری های بیشتر در این زمینه شد.