به منظور ارتقاء سطح همکاری های مشترک و هم افزایی در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری با محوریت فعالیت های زیست محیطی، تفاهم نامه همکاری مشترک پارک علم و فناوری و اداره کل استان کهگیلویه  و بویراحمد منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، راه اندازی خانه فناور محیط زیست، مشارکت و هم افزایی در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، فرهنگ سازی به منظور حمایت و توسعه شرکت های فناور زیست محیطی، ارتقای سطح آموزش ، پایش ، نظارت و مدیریت زیست محیطی از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه است.

رئیس پارک علم و فناوری استان در این نشست با اشاره به رویکرد پارک علم و فناوری در حوزه های مختلف و مبتنی بر ظرفیت های خاص استان، اظهار داشت: راه اندازی خانه فناور محیط زیست استان آغاز خوبی برای پذیرش و تقویت شرکت های فناور زیست محیطی خواهد بود. دکتر محسن فرزین افزود: اشتغال آفرینی،فرهنگ سازی و تبدیل دانش به ثروت هدف ارزشمند حمایت از واحدهای فناور است.

وی با توجه به شرایط خاص منابع طبیعی و محیط زیست استان اذعان داشت: استفاده از یگان پهپادی مستقر در پارک علم و فناوری جهت رصد حوادث طبیعی و آتش سوزی جنگل ها میتواند فصل مشترک خوبی برای همکاری های دو طرفه باشد.

در این نشست مقرر شد یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد یاسوج پیگیر انجام مفاد تفاهم نامه باشد.