به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری پارک منصوب شد. بر پایه این گزارش طی حکمی از سوی رئیس پارک، دکتر مرتضی منتظر ظهوری به‌عنوان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان منصوب شد.

در این حکم که به امضاء دکتر محسن فرزین رسیده، آمده است:

امید است با اتکال به ذات حضرت حق،پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی و همچنین به کارگیری ظرفیت،توان و استعداد شایان خویش در توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری و متعاقب آن بالندگی پارک علم و فناوری استان،متعهد و کوشا باشید.

برگزیده دومین المپیاد دانشجویی کشور در سال 1376، استاد تمام گروه شیمی دانشگاه یاسوج، شیمیدان برجسته کشوری در سال 1395، پژوهشگر برتر استان در سال 1397،مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج ،  150مورد داوری مجلات علمی معتبر بین المللی، 270 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر داخلی يا خارجی و 250 مقاله پذيرفته شده در همايش های علمی داخلی، تنها بخشی از سوابق ایشان است.

گفتنی است پیش‌از این دکتر روح اله رحیمی معاون فناوری و نوآوری پارک بود که اینک به‌عنوان مدیر مراکز رشد پارک و سرپرست مرکز رشد گچساران منصوب شده‌است.