به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، آیین تجلیل از برگزیدگان طرح تانا با حضور فناوران برتر در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری برگزار شد.

 بر پایه این گزارش مدیر امور مؤسسات، تجاری سازی و بازاریابی پارک در ابتدای این نشست از روند برگزاری و انتخاب ایده پردازان صحبت کرد. در ادامه این نشست سرپرست معاونت فناوری و نوآوری پارک ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان فناوران و شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: جنس کار در حوزه فناوری کاملاً متفاوت با سایر حوزه‌هاست.

 دکتر منتظر ظهوری خاطرنشان ساخت: اجرای طرح تانا می‌تواند در حل مشکلات و چالش‌های صنعت مؤثر باشد و فضای جدیدی در گفتمان فناوری و نوآوری به وجود آورده است.

 رئیس پارک علم و فناوری استان نیز با اعلام این مطلب که حضور دو معاون وزیر و یک مدیر ارشد وزارت عتف در روز برگزاری تانا، نشانه اهمیت این مسئله در استان بود اظهار داشت: تمام تلاش ما این بود که ایده‌ها مبتنی بر ظرفیت های استان انتخاب شوند تا شاید گره‌ای از مشکلات استان باز شود.

 دکتر محسن فرزین بخش پسا رویداد و ارتباط ایده‌ها و جامعه را مهم‌ترین بخش این رویداد دانست و افزود: طرح ایده‌های برتر در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در برنامه‌ کار است. در این نشست نیز تعدادی از فناوران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

 در پایان این نشست نیز به 5 ایده برتر انتخاب شده در طرح تانا، 9 ایده قابل‌تقدیر،  3ایده برتر رویداد گیاهان دارویی و یک فناور مؤثر در اجرای طرح تانا لوح تقدیر اهدا شد .