به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، سید ناصر حسینی پور با حضور درساختمان مرکزی پارک علم و فناوری استان با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه پارک دیدار کرد. بر پایه این گزارش نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نواقص لایحه بودجه 1402 وکاهش سهم اعتبارات حوزه فناوری در این لایحه اظهار داشت: امیدوارم با دقت نظر و پیشنهادات نمایندگان، ریل‌گذاری برنامه هفتم توسعه به ‌درستی صورت گیرد و نقش فناوری بیشتر دیده شود.

 وی یکدلی و انسجام را عامل سربلندی استان در همه عرصه‌ها دانست و اذعان داشت: اگر اخلاص و یکرنگی هشت سال دفاع مقدس مبنای کار قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. سید ناصر حسینی‌پور عملکرد پارک علم و فناوری استان را مطلوب دانست و اضافه کرد: مدیر جوان پارک، انسان متعهد و پای کاری است و ما آماده هرگونه همکاری برای رفع کمبودها به‌ویژه کمبود اعتبارات هستیم.

 رئیس پارک علم و فناوری استان نیز با ارائه گزارشی از موفقیت‌های پارک خاطرنشان ساخت: استقبال از پارک علم و فناوری استان و آمار بالای پذیرش فناوران نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های بالای انسانی و استعدادهای قابل‌توجه در استان است.

 دکتر محسن فرزین اضافه کرد: نگرش نسبت‌به توسعه مبتنی بر فناوری بایستی در استان بیشتر شود. رئیس پارک علم فناوری استان همچنین اظهار داشت: رویکرد در مدیریت پاک جهادی و عمل‌گرایانه بوده‌است و تمام تلاش ما این بود که در معاونت‌ها و مدیریت‌ها از افراد صاحب‌نظر، نخبه و دانشگاهی بهره ببریم.

معاون فناوری و نوآوری پارک نیز در پایان این نشست، استان کهگیلویه بویراحمد را سرشار از نعمت و منابع خدادادی دانست و اظهار داشت: استان کوچک اما ثروتمندی داریم که ظرفیت‌ها با وضعیت فعلی استان مطابقت ندارد.

 دکتر مرتضی منتظر ظهوری خواستار حمایت بیشتر از پارک علم و فناوری استان و مرکز رشد گچساران شد.