هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

هفته دفاع مقدس نشان از روزهایی دارد که برای حفظ و صیانت از تمامیت ارضی این سرزمین، بهترین و شایسته ترین جوانان از جان پاک خود گذشتند و سربلندی ملتی را شهادت دادند که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر و ایستاده تراز کوه ایستادگی نمود و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآورد.

درخت تنومند و پرثمر انقلاب که با خون پاک هزاران شهید و جان فشانی و جانبازی‌ های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده، امروزه به الگویی  برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده است. ثمره ایثارگری ها و فداکاری های آن ایام ،امنیت و آرامش و حرکت در مسیر رشد و توسعه همه جانبه است.دفاع مقدس یک فرهنگ است.فرهنگی مبتنی بر همه ارزشهای ایرانی و اسلامی که حماسه سرایان و ادیبان و مورخان در طول تاریخ این سرزمین به تصویر کشیده بودند.

رسالت امروز ما ضمن گرامیداشت و زنده نگه داشتن اهداف و آرمان های دفاع مقدس،تلاش و مجاهدت برای سربلندی ایران اسلامی در سرتاسر دنیاست.آرمانی که انتظار شهدا از ماست.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر مقام معظم رهبری،ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و خانواده های معظم و معزز ایثارگران، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی یاری کند.

دکتر محسن فرزین

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد