به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه بویراحمد نخستین نشست گروه کاری فناوری و نوآوری در محل سالن کنفرانس پارک علم و فناوری تشکیل شد.

 براساس این گزارش، گروه کاری فناوری و نوآوری ذیل کارگروه آموزش و پژوهش فناوری و نوآوری شورای توسعه و برنامه ریزی استان تشکیل می‌شود. رئیس پارک علم و فناوری استان دراین‌باره اظهار داشت: رئیس این گروه کاری معاون توسعه منابع انسانی استاندار و دبیر گروه کاری رئیس پارک علم فناوری است. دکتر محسن فرزین در خصوص اهمیت تشکیل این گروه کاری اذعان داشت: توسعه فناوری و نوآوری استان با تکیه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل های استان از اولویت‌های تصمیم‌گیری در این گروه کاری خواهد بود. وی اضافه کرد: فناوری کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب و محیط‌زیست در کنار فناوری گردشگری، سلامت و انرژی از مهم‌ترین اولویت‌ها در رویکرد این گروه کاری است.

 رئیس پارک علم و فناوری استان با بیان اهمیت ارتقاء سطح اکوسیستم نوآوری و فناوری استان خاطرنشان ساخت: در سالی که گذشت عمده فعالیت‌ها بر محور ترویج فرهنگ  نوآوری و تبیین رسالت پارک علم و فناوری بود که بازخوردهای خوب و مؤثری از جامعه و دستگاه‌های اجرایی دریافت کرده‌ایم .

وی در پایان خواستار مأموریت گرا شدن دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در زمینه توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان شد.