سیزدهم آبان ماه  که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، نقطه عطفی در تاریخ  پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و برگ زرینی از حماسه آفرینی دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز است. در این روز دانشجویان و دانش‌آموزان آگاه، متعهد و انقلابی توانستند به تاسی از پیام بلند و روشن شهدای دانشجو و دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت پوشالی و به ظاهر شکست ناپذیر طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی ایرانیان را در صحنه‌های بین المللی طنین انداز نمایند.

سیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مومن و ولایت مدار بر هیمنه دروغین استکبار جهانی ، تبدیل به نمادی ماندگار برای همه انسان‌های آزاده و حقیقت جو در جهت استمرار اصل مبارزه با استکبار گردید و دانش‌آموزان شجاع و آگاه با نثار جان خود نشان دادند که دیوارهای ستم و پایه‌های ظلم فروریختنی است. جوانان مومن و انقلابی و بیدار نشان دادند که درس حق طلبی و دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار را به خوبی از سر سلسه بیداری و نادره دوران حضرت امام خمینی(ره) با جان و دل آموخته اند.

این تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی هم بر دوش اصحاب علم و دانش و هم مسؤولان و سیاستگذاران ایران اسلامی می نهد و ما را به این حقیقت رهنمون می سازد که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش همراه با ایمان، مسیر مقدس امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

حقانیت هدف و پیام  جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ظالمان و جباران همیشه تاریخ،امروز در پیش چشم جهانیان است. شعار مبارزه با استکبار ملت هوشیار ایران در حمایت از رنج دیدگان و بی پناهان، صرفا نه در حرف که بارها در عمل به نمایش گذاشته شده است. کشتاروحشیانه و بی رحمانه هزاران انسان بی گناه ،مظلوم و بی پناه در غزه و به شهادت رسانیدن ایشان توسط رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل، تنها بخشی از خوی استبدادی و استکباری آمریکا و دست نشاندگانش میباشد که لکه ای ننگین و ابدی بر صفحه تاریخ خونین ملت های مسلمان بوجود آورد و بر همگان روشن کرد که سیاست مبنایی و اصلی جمهوری اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی، مبتنی بر عقلانیت و واقعیت بوده است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فناوران،شرکت های دانش بنیان و پرسنل شریف پارک علم و فناوری استان، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، 13 آبان را به یکایک ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آنها استمرار ایستادگی در مسیر حق و ثبات قدم در راه استکبار ستیزی را مسألت دارم.

محسن فرزین

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد