بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با هدف ارائه تازه ترین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و نوآورانه حوزه پژوهش و فناوری و بررسی چالش‌های فراروی این حوزه ها، از دوشنبه ۲۰ آذر ماه لغایت چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، فناوران و شرکت های مستقر در پارک نیز با حضور در غرفه پارک استان، محصولات خود را به نمایش گذاشتند. این شرکت ها در حوزه های فناوری سلامت، صنایع خلاق، صنایع برق و الکترونیک، فناوری تولید قطعات صنعتی و فناوری انرژی بودند.

بر پایه این گزارش وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز از غرفه پارک علم و فناوری استان بازدید کرد. دکتر محمدعلی زلفی گل در این بازدید با بیان این مطلب که پارک علم و فناوری استان علیرغم جوانی  دستاوردهای مطلوبی داشته است اظهار داشت: حضور محصولات برخی از شرکت‌ها در بازار و تجاری‌سازی ایده‌های فناورانه نشان‌دهنده عملکرد مطلوب پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد است. دکتر زلفی‌گل اذعان داشت: ورود پارک علم و فناوری استان به حمایت از صنایع خلاق و نرم نیز ستودنی است.

گفتنی است پس از ارزیابی غرفه های حاضر در این نمایشگاه،غرفه پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در میان غرفه های برگزیده و برتر قرار گرفت.