به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در راستای سلسله نشست های هیئت رئیسه پارک علم و فناوری با فناوران مستقر در پارک و مراکز رشد استان، روز یکشنبه دهم دی ماه سال جاری  ، نشست با فناوران مرکز رشد دهدشت برگزار شد.

بر پایه این گزارش این نشست در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان کهگیلویه با حضور شرکت ها و هسته های فناور مرکز رشد دهدشت  برگزار شد.  در ابتدای این نشست جمالی، کارشناس  مرکز رشد دهدشت  و نماینده پارک در شهرستان کهگیلویه گزارشی از فعالیت این مرکز ارائه داد. وی اظهار داشت: تعداد کل هسته ها و شرکت های فناور مستقر در این مرکز ۲۱ واحد است که از این تعداد حدود ۱۷ واحد در مرحله پیش رشد و بقیه در قالب شرکت های فناور و دانش بنیان استقرار دارند. وی همچنین  از روند پیشرفت تجهیز ساختمان جدید مرکز رشد دهدشت و تجهیز نهایی آن در هفته های آتی گزارش مبسوطی ارائه داد.  در ادامه فناوران و مدیران عامل شرکت ها به بیان چالش های پیش رو پرداختند. مهمترین مطالبه ی فناوران مرکز رشد دهدشت در این نشست  چالش های مربوط به پرداخت تسهیلات تصویب شده در شورای مراکز رشد و فضای کاری بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان در این نشست ضمن ابراز خوشحالی از پویایی مرکز رشد دهدشت و افزایش پله کانی و روزانه استقرار فناوران جدید در این مرکز، توسعه ی فعالیت های پارک علم و فناوری در شهرستان ها و مراکز رشد را از مهمترین اهداف مجموعه پارک عنوان کرد و افزود: راههای رفع موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات با همکاری صندوق پژوهش و فناوری بررسی خواهد شد. دکتر فرزین همچنین با ارائه پیشنهاد به فناوران خواهان پیگیری مستمر به منظور تامین فضای مورد نیاز و مطالبات به حقشان از مسئولین پارک شد. وی اضافه کرد:  نگاه ما به فناوران بر اساس معیارهای توانمندی و تخصص است و قطعا تجمیع این  توانمندی ها و مشبک شدن فناوران در شهرستان ها و دیگر نقاط، موجب توسعه و پیشرفت اقتصادی استان در حوزه های علمی و فناوری خواهد شد که این مهم را میتوان با نگاه به طراحی لوگوی پارک تطبیق داد و برداشت کرد.

در خلال برگزاری این نشست  سید حمزه محقق زاده، فرماندار شهرستان کهگیلویه حضور یافت و ضمن تقدیر از زحمات مجموعه پارک علم و فناوری در استان و علی الخصوص شهرستان کهگیلیویه، آمادگی خود جهت هر گونه کمک برای توسعه فعالیت های مرکز رشد را اعلام کرد.