به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، آیین اختتامیه رویداد ایده شوی فناوری در حوزه سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

در این برنامه، که روز چهارشنبه 16 اسفندماه 1402 در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار شد، لوح برگزیدگی و جوایز ویژه به 5 برگزیده رویداد اهدا شد. بخش اجرایی رویداد ایده شوی فناوری در حوزه سلامت، آذرماه 1402 در فن بازار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و نوآوری استان در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شده بود که طی آن فناوران در حضور داوران، ایده های خود را ارائه دادند. پس از بررسی های تخصصی، 5 فناور به عنوان منتخب معرفی شدند که در این آیین اختتامیه از آنها تقدیر به عمل آمد.

دکتر مرتضی منتظرظهوری (معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان)، دکتر مرتضوی (مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان)، حسین خلیلی (دستیار رئیس پارک علم و فناوری در امور موسسات، بازاریابی و تجاری سازی) و دکتر جاوید (کارشناس فناوری دانشگاه علوم پزشکی) در این برنامه حضور داشتند که در سخنان خود به تبیین محورهای همکاری و تعامل میان پارک و دانشگاه علوم پزشکی و زمینه های حمایت از فناوران در حوزه فناوری سلامت پرداختند.