به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، دکتر رضوی نژاد، مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج کشور از برخی زیر ساخت های پارک علم و فناوری استان بازدید کرد. بر پایه این گزارش در این بازدید که رئیس پارک علم و فناوری و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان حضور داشتند بر حمایت از مراکز رشد و واحدهای فناور مستقر در این مراکز تاکید شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان، تقویت شاخص های اقتصاد دانش بنیان را به منظور توسعه استان امری اجتناب ناپذیر دانست و افزود: ظرفیت‌های استان و قابلیت‌های خوب جوانان مستعد و خلاق استان مسئولیت ما را دو چندان میکند. دکتر فرزین اظهار داشت: به‌طور حتم حوزه فناوری و اقتصاد مبتنی بر علوم دانش بنیان می‌تواند راه‌گشای مشکل اشتغال در کشور و استان باشد. وی  با اشاره به تاسیسات و تجهیزات موجود پارک در جهت حمایت از حوزه دانش بنیان ابراز داشت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم، زیرساخت های فعلی در مراکز رشد تجهیز شده و مسیر توسعه پارک شتاب قابل توجهی خواهد گرفت.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج کشور نیز برای حمایت از تجهیز مراکز رشد و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور اعلام آمادگی کرد. مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان نیز با اشاره به ظرفیت صندوق‌های پژوهش و فناوری در سرمایه‌گذاری و کمک به توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: افزایش سرمایه صندوق استانی و نگاه جامع‌نگر به حوزه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و مالی در استان کلید توسعه فعالیت های پژوهشی و فناوری در استان است. دکتر حسین سامان‌پور از تلاش‌های صورت‌گرفته در پارک علم و فناوری برای ترویج فرهنگ نوآوری و کار آفرینی تقدیر کرد.