به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، دومین نشست هم اندیشی و دیدار مدیران واحدهای فناور و دانش بنیان با رئیس پارک علم و فناوری استان، با حضور بیش از 20 فناور، روز یکشنبه 27 خردادماه 1403 ساعت 9 الی 12 در محل سالن جلسات پارک برگزار شد.

در این نشست که ویژه واحدهای فناور و دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، رایانه و الکترونیک (الکامپ) بود، مدیران واحدها به تشریح وضعیت فعالیت و تبیین مسائل و نیازهای خود پرداختند. مسائلی نظیر معافیتهای مالیاتی، تسهیلات، بازاریابی و فروش، موانع تولید، فضای کارگاهی، ارتباط نهادی برای اخذ پروژه و... از سوی فناوران مطرح شد. 

رئیس پارک علم و فناوری استان در این دیدار، ضمن تشریح رویکرد پارک در حل مسائل و پیشبرد فعالیتهای واحدها، بر اهمیت مشارکت فناوران در تعامل با همدیگر در امور فعالیتی و جدیت پارک برای حمایت از فناوران و حل مسائل آنها در زمینه های مختلف تاکید کرد.

دکتر سید نصرالله افتخاری تصریح کرد که وضعیت فعالیتی واحدها از طریق بازدیدهای مستمر و جلسات ویژه بررسی می شود و پارک از تمام ظرفیتهای نهادی و تعاملی خود برای حل مسائل واحدها و توسعه تولید و عرضه محصولات و خدمات واحدهای فناور و دانش بنیان استفاده خواهد کرد.

در این نشست، همچنین دکتر مرتضی منتظرظهوری (معاون فناوری و نوآوری پارک)، دکتر حسین سامان پور (مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان)، حسین خلیلی (دستیار رئیس پارک در امور موسسات) و کارشناسان پارک در بخش های مختلف حضور داشتند.