حمایت مالیاتی از شرکتهای فناور و دانش بنیان استان، شتاب می یابد؛

نشست هم اندیشی پارک علم و فناوری و اداره کل امور مالیاتی استان به منظور بررسی مسائل و راهکارهای حمایت از شرکتهای دانش بنیان و فناور در خصوص معافیت های مالیاتی و همچنین تسهیل در اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان در امور مالیاتی، یکشنبه 24 تیرماه 1403در سالن جلسات اداره کل امور مالیاتی برگزار شد.
دکتر سیدنصرالله افتخاری (رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد) در این نشست با اشاره به مسائل شرکتهای عضو پارک در امور مالیاتی، بر ضرورت هم افزایی پارک و اداره کل امور مالیاتی استان در حل مسائل موجود و حمایت از فناوران طبق اسناد بالادستی به ویژه قانون جهش تولید دانش بنیان تاکید کرد.
همچنین دکتر میلاد فرخان (رییس اداره کل امور مالیاتی استان)، ضمن اعلام آمادگی این اداره کل در خصوص تعامل همه جانبه با پارک، تصریح کرد که از تمام ظرفیت های اداره کل امور مالیاتی برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان و تسریع در امور مالیاتی فناوران استفاده خواهد شد.

طبق توافقات طرفین، نماینده اداره کل امور مالیاتی برای ارتباط با پارک و فناوران، برگزاری کارگاه های آموزشی و انجام امور مالیاتی شرکتهای دانش بنیان و فناور تعیین شد.

در این نشست به همراه روسای دو نهاد، معاونین و مدیران طرفین نیز حضور داشته و در موضوعات مختلف مواردی را در تبیین زمینه های همکاری و راهکارهای تسهیل و تسریع در اجرای مسیرهای حمایتی از فناوران مطرح داشتند.