به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر احسان عسکری (معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار) روز دوشنبه 22 مردادماه 1403  طی بازدید از مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج، از نزدیک در جریان وضعیت فعالیتی و نیازهای شرکت های دانش بنیان و فناور عضو پارک قرار گرفت. 

دکتر عسکری در این بازدید با تاکید بر عزم استانداری برای کمک به توسعه زیرساخت های مورد نیاز شرکت های دانش بنیان در استان، ابراز امیدواری کرد به زودی با تخصیص منابع مالی مناسب به پارک علم و فناوری و تسهیلگری استانداری، ضمن تکمیل و تجهیز زیرساخت های موجود، زیرساخت های جدید برای استقرار واحدهای تولیدی دانش بنیان و فناور ایجاد و توسعه یابد.

همچنین طی این بازدید، مدیران عامل شرکت های «رسا صنعت پرند»، «بویر طراحان صنعت دانشی»، «دنا برق یاسوج»، «انرژی موج خورشید» و «هسته فناور راست خدیو»، مسائل و نیازهای واحد فناور/دانش بنیان خود را تشریح کردند و معاون استاندار نیز ضمن بررسی هر یک از موارد، دستورات و نکات لازم را به منظور پیگیری و رفع نیازهای مطروحه لحاظ داشت. 

دکتر سید نصرالله افتخاری (رئیس پارک علم و فناوری استان) نیز ضمن تقدیر از معاون استاندار که همواره پیگیری حل مسائل فناوران بوده اند،  ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور عضو پارک را تشریح کرد و به تبیین نیازهای زیرساختی و منابع مالی پارک برای استقرار واحدها و حمایت از توسعه فعالیت های تولیدی دانش بنیان در استان پرداخت.

در پایان این بازدید مقرر شد جلسات بررسی وضعیت و نیازهای فعالیتی واحدهای فناور/دانش بنیان پارک به طور مستمر فصلی با حضور مهاون استاندار در پارک برگزار شود.