به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سید نصرالله افتخاری (رئیس پارک علم و فناوری استان) به منظور بررسی و تامین نیازهای زیرساختی و امکانات فعالیتی مرکز رشد واحد‌های فناور دهدشت، با سید حمزه محقق زاده (فرماندار شهرستان کهگیلویه) دیدار کرد. طی گفتگوی میان رئیس پارک و فرماندار کهگیلویه، اهمیت مرکز رشد در توسعه زیست بوم فناوری و اقتصادی شهرستان و نقش توسعه فعالیت های فناورانه و دانش بنیان در اشتغالزایی و درآمدزایی بومی تبیین شد و نیز راهکارهای همکاری طرفین در تامین نیازهای زیرساختی این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری استان همچنین از تعدادی از واحد‌های فناور مرکز رشد دهدشت بازدید کرد. کارگاه تولید آهنربای صنعتی نانو، کارگاه تولید ویلچر با کاربردهای نوآورانه و کارگاه تولید دستگاه فتوالکترال پزشکی، از جمله واحد‌های فناوری بودند که دکتر افتخاری از آنها بازدید کرد.

طی این بازدیدها، ظرفیت ها و نیازهای فعالیتی واحد‌های فناور دهدشت بررسی شد و رئیس پارک علم و فناوری استان ضمن تقدیر از فناوران بیان داشت که تلاش ها و پیگیری های پارک به منظور تامین زیرساخت ها و حمایت های لازم برای توسعه فعالیت های فناورانه و دانش بنیان شهرستان کهگیلویه، مستمر خواهد بود.