به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه آموزشی اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه با حضور دکتر پرهام جعفری (مدیر امور مالیاتی اشخاص حقوقی اداره کل امور مالیاتی استان) و آقای امید وفایی نیک (کارشناس امور مالیاتی و ممیزی)، چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ الی 12:30 در سالن جلسات پارک علم و فناوری برگزار شد.

در این کارگاه که با محوریت تشریح قوانین، ویژگیها و فرایند اجرایی اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه، با همکاری اجرایی شرکت ارزیاب فناوران سامان (کارگزار فن بازار و خدمات تخصصی مالی و مالیاتی) اجرا شد، 25 فناور به صورت حضوری و مجازی شرکت داشتند و پرسش های خود را در خصوص امور مالیاتی مطرح کردند. در مقابل نیز مدرسین کارگاه ضمن پاسخگویی، راهکارها و مسیرهای اجرایی حمایتهای مالیاتی مربوطه را تبیین کردند.

دکتر نصرالله افتخاری (رئیس پارک علم و فناوری استان) در این کارگاه، ضمن تشکر از همکاری صمیمانه اداره کل مالیاتی استان، تصریح کرد که رویدادهای آموزشی تخصصی در امور مالیات و سایر امور حمایتی مستمر است و پارک از ظرفیت های تعاملی خود به منظور توانمندسازی فناوران و گسترش حمایتهای مالیاتی استفاده خواهد کرد.

حسین خلیلی (دستیار رئیس پارک در امور موسسات) نیز در خصوص خدمات تخصصی مالیاتی عنوان داشت که رایزنی و هماهنگی برای فعالسازی بسته حمایتی خدمات مالیاتی پارک برای فناوران و نیز فعالیت شرکت ارزیاب فناوران سامان به عنوان کارگزار خدمات تخصصی مالیاتی و رابط پارک و اداره کل امور مالیاتی استان در حال انجام است و به زودی فناوران می توانند کل امور مالیاتی و حمایتهای مالیاتی مربوطه را از طریق کارگزار پیگیری نمایند.

در این کارگاه همچنین آقای امید وفایی نیک به عنوان نماینده اداره کل امور مالیاتی استان در ارتباط با شرکتهای فناور و دانش بنیان معرفی شد.