به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد، طی بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان و هیئت همراه از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی (مورخ سه شنبه 10 مهرماه 1403)، ظرفیت ها و دستاوردهای فناوران این مرکز بررسی شد.

دکتر سید نصرالله افتخاری در این بازدید، ظرفیت ها و توانمندی های فناوران حوزه سلامت را قابل توجه دانست و بر اهتمام پارک علم و فناوری برای حمایت از توسعه فناوری سلامت و همکاری ویژه با دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد مرکز رشد مشترک فناوری سلامت تاکید کرد. در راستای این بازدید، نشستی با حضور مدیران فناوری دانشگاه علوم پزشکی، مدیران واحدهای فناور سلامت و مدیران پارک علم و فناوری در سالن جلسات مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد. در این جلسه، فناوران نیازها و ملزومات توسعه فعالیتهای خود را مطرح کردند. در پاسخ به پرسشهای فناوران، دکتر مرتضوی (مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی) و دکتر سید نصرالله افتخاری، نکات و مواردی را در خصوص نحوه حمایت از فناوران و خدمات مدنظر مرکز رشد مشترک فناوری سلامت ارائه دادند.

در این نشست همچنین دکتر سید عباس حسینی (معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری)، حسین خلیلی (مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری)، دکتر هادی (مدیر مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی) و دیگر اعضای هیئت علمی و کارشناسان امور تحقیقات و فناوری دانشگاه حضور داشتند.