به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، سومین نشست شورای پارک علم و فناوری در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد. در ابتدای این نشست ، رییس پارک به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در چند ماه اخیر پرداخت.

دکتر سید شمس الدین هاشمی با بیان این مطلب که هم اکنون 4 واحد فناور و یک شرکت دانش بنیان در فضای ساختمان جدید پارک مستقر هستند گفت:در صورت تصویب شورا 5 شرکت دیگر نیز به جمع شرکت های حاضر خواهند پیوست.

وی فعالیت های صورت گرفته در سال 97 را مطلوب ارزیابی نمود و اظهار داشت: اختصاص حدود 1200 متر مربع زیر بنای مفید پارک ،موقعیت مناسب و در خوری را برای فعالیت شرکت های دانش بنیان فراهم آورده است.وی اضافه کرد: بودجه اختصاصی پارک رشد قابل توجهی داشته است و این مساله به تسریع در ایجاد زیر ساخت های پارک کمک قابل توجهی خواهد نمود.

دکتر هاشمی راه اندازی سایت اینترنتی و پورتال اطلاع رسانی پارک استان را اقدام دیگر سال 97 خواند و افزود:در جهت ایجاد ساختار سازمانی پارک، چارت تشکیلاتی نیز به تصویب هیات امنا رسیده است.

رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی دکتر بهروز رحمانی به عنوان رییس مرکز رشد پارک یاسوج گفت:مرکز رشد یاسوج به تازگی مجوز فعالیت گرفته است.

وی همچنین از اخذ مجوز مرکز رشد پارک گچساران نیز خبر داد و اذعان داشت:این مرکز در دانشگاه آزاد گچساران مستقر خواهد شد. برپایه این گزارش ،پس از صحبت های دکتر هاشمی ،دکتر علی طیبی  معاون پارک نیز توضیحاتی در خصوص محصولات شرکت های متقاضی استقرار در پارک بیان نمود.تصمیم گیری در خصوص حضور شرکت های جدید در پارک و ارائه دکتر رحمانی از جمله بخش های دیگر این نشست بود.

گفتنی است با رای اکثریت اعضا  5 شرکت دانش بنیان جدید نیز  مجوز استقرار در پارک را دریافت نمودند.

در پایان این نشست بازدید اعضای شورای پارک از شرکت های مستقر انجام شد.