معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره های آموزشی ارتقای توانمندیهای کار آفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب و کار با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

دکترعلی طیبی  با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در بهمن ماه سال جاری گفت : در این دوره آموزشی 50 ساعته، مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کار آفرینی، مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش های بازاریابی و اصول و فنون مذاکره به شرکت کنندگان ارایه می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با توجه به تجربه مرکز کار آفرینی شریف و متناسب با مهمترین نیازهای دانشجویان طراحی شده است و با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی می شود.

طیبی ادامه داد:دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد و واحد های فناوری دارای ایده پارک علم و فناوری و مراکز رشد می توانند در این دوره شرکت کنند.

معاون پارک علم و فناوری یادآوری کرد: در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری و پارک علم و فناوری دانشگاه شریف ارایه می شود.

این دوره در دانشگاه یاسوج برگزار می شود و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به وب سایت پارک علم و فناوری استان به آدرس www.kbstp.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 07431331110 تماس بگیرند.