رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: به منظور شناسایی توانمندی ها و فراهم نمودن زمینه بروز و شکوفایی استعدادهای نهفته در استان ، رویداد "ایده شو" با همکاری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

دکتر سید شمس الدین هاشمی افزود : با انتخاب ایده های برتر و در صورت تایید شورای فنی و شورای پارک ، زمینه حضور صاحبان ایده در پارک فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به رسالت مهم پارک های علم و فناوری  در حمایت از صاحبان ایده اضافه کرد : پارک علم و فناوری استان قادر است حمایت های مالی خود از مرحله ارائه ایده تا تجاری سازی و حتی بعد از آن را انجام دهد.

دکتر هاشمی اظهار داشت : از میان 28 نفر ایده پرداز که در سامانه مخصوص ایده شو ثبت نام کرده بودند پس از دو مرحله داوری ، سه نفر انتخاب شدند.

رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه  و بویراحمد بر ضرورت برگزاری هر چه بهتر مسابقاتی اینچنین تاکید کرد و گفت : حمایت از فناوران و صاحبان ایده و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان ها ، نهاد ها و صاحبان صنایع  برای حمایت از فناوران از جمله وظایف پارک های علم و فناوری است.

گفتنی است در این مسابقه که با استقبال خوب دانشجویان و علاقمندان مواجه شد ، برنامه های مهیج و مفرحی نیز برگزار شد.