نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه هفته پژوهش بازدید نمود.

 به گزارش روابط عمومی  پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در حاشیه این بازدید گفت: نمایشگاه ها همواره یک حلقه  بین تولید علم و مصرف محصول تولید دانش هستند.

 وی با بیان اینکه این حلقه بسیار مهم و ارزشمند است، افزود: تبیین، عرضه و بازاریابی از اهداف مهم نمایشگاه ها هستند که با نگاه علمی و دقت فراوان بایستی آن ها را توسعه داد.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نتایج  پژوهش ها و تحقیقات عرضه شده نشان از ظرفیت ها و استعداد استان برای توسعه دارد.

 آیت الله ملک حسینی با تاکید بر استفاده از تولید فکر و اندیشه و تبدیل آن به محصول، عنوان کرد: باید دانش و اندیشه در خدمت ایجاد اشتغال و اشتغال  در جهت تولید  ثروت برای کل جامعه باشد که نمایشگاه ها ابزار خوبی در این زمینه هستند.

 وی با بیان اینکه مردم و اصحاب صنایع باید خدمات صورت گرفته را مشاهده و چگونگی استفاده از آنها را دریابند، اذعان داشت: مسئولان نیز باید با حضور در این نمایشگاه ها ملزومات را فراهم و مشکلات و موانع پیش روی صنعتگران ، فناوران ، پژوهشگران و مولدین را رفع کنند.

 نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باعث افتخار و عزت است که پژوهشگران ما با اندیشه خود، در جهت رشد و توسعه استان گام بر می دارند.

 آیت الله ملک حسینی در پایان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید در راستای انجام وظایف خود اقدام نمایند.



بازدید آیت الله ملک حسینی از نمایشگاه هفته پژوهش (12.24 مگابایت)